Można wkładać bardzo dużo pracy w wyprodukowanie najwyższej jakości artykułów. Pamiętajmy jednak, że bez względu na branżę, produkt powinien być zawsze profesjonalnie zapakowany. Szczególnie to jest ważne, jeśli chodzi o artykuły o małych gabarytach. Idealnym rozwiązaniem jest poręczne pudełko z nadrukiem. Konsument zawsze lubi wziąć do ręki produkt i obejrzeć go z bliska. Inwestycja w małe opakowania kartonowe to gwarancja lepszej identyfikacji wizualnej. Nie bez powodu kampanie reklamowe zawsze uwzględniają typ opakowań, z którymi będzie mieć do czynienia konsument. Ważny jest ciężar, kolor, a nawet odcienie. Podczas kontaktu z produktem klient w pierwszej kolejności pudełku z nadrukiem będzie się przyglądać. Wówczas wchodzi w interakcję marką. Kluczowe są wrażenia zmysłowe.

Pudełko z nadrukiem to nie tylko opakowanie

Wbrew pozorom samo opakowanie nie będzie więc mieć tylko wartości praktycznej. Co prawda skutecznie zabezpiecza produkt przed zniszczeniem. Pudełko z nadrukiem wykonane z kartonu jest bardzo wytrzymałe. Może wytrzymać długo na półce sklepowej albo magazynowej na zapleczu sklepu. Jest jednak także nośnikiem informacji:

  1. logo

  2. nazwa marki, firmy

  3. hasło reklamowe

Rozsądni sprzedawcy i producenci zamawiają w dużej ilości zaprojektowane na wiele sposobów pudełka, które idealnie będą się sprawdzały w lokalizacjach ekspozycyjnych. Poza tym takie opakowania są bardziej przyjazne dla środowiska, a to ma obecnie spore znaczenie dla inwestorów myślących ekologicznie.